en dag i studion

Nu är jag hemkommen från dagens fotografering. Det blev en minst sagt stressig tid, men resultatet blev bra. Jag hann med ett tiotal olika mejker, så det kommer bli spännande att få se slutresultatet. Till min hjälp hade jag några duktiga tjejer från klassen som hjälpte till att lägga bas på mina modeller. Men dom passade även på att göra några mejker själva och agerade modeller.

Nu är jag skit trött och har ont i fötterna. Även om man har bra skor så blir det ganska tröttsamt att stå på samma ställe i så många timmar. Imorgon får jag nog passa på att röra mig lite mer mellan de olika mejkerna.

Natti!


Hanna!


Heli!


Amela!


Alla håller sig sysslesatta!


Stina blir fotad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snyggt. Hon längst upp hade ju en underbart finurlig look.

2012-01-22 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0