en pysslig mua

I morgon och på lördag ska jag jobba på en fotografering. På fredagens fotografering har jag fria händer och det tänker jag utnyttja så det står härliga till.

Igår var jag på jakt efter svarta fjädrar. Men det fanns minsann ingenstans. "Det kommer till påsk" säger dom, men det struntar väl jag i. Jag behöver mina fjädrar nu. Jag hoppas att jag hittar några fjädrar i skolan idag. Men jag hittade massa annat kul som jag förhoppningsvis kan använda till fotograferingen. Nya penslar blev det, en ny eyeliner (som kommer funka apbra till en ide jag har), och några ark med pärlor och strasstenar.

Jag ska ta bilder med min yuppi på fredag och lördag så ni kan få en försmak på bilderna.

                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste visa alla bilder sen från fotograferinegn

2012-01-20 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0