förväntansfull på det nya året

Gott nytt år bästa ni!

Hade ni en bra nyårsafton? Det hade jag minsann. Jag var i Växjö på middag med fina vänner. Det nya året invigdes på bäste möjliga vis...
...med hotellfrukost. Finns det någon bättre frukost än den på Scandic? Don´t think so.

Jag gjorde iaf en suverän nyårsmejk som jag ska visa er. Det blir dock inte idag.

2011 var ett helt fantastiskt år för mig med nytt jobb, roliga uppdrag, nya bekantskaper, exotiska resor och massa, massa kärlek. Jag är förväntansfull på vad år 2012 har att erbjuda!

              
Nyårs modet för ett par år sedan. Ett jobb jag gjorde för NöjesNytt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack för den fina reklamen:)

Puss

2012-01-02 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0