kvälls plan

God kväll!
Satan i gatan vad det blåser ute. Var iväg på promenad innan och det kändes som det blåste in i ögonhålorna. Otrevligt!

Ni som läst min blogg ett tag vet ju att jag ligger och tänker på olika makeuper när jag inte kan sova. Ikväll har jag tagit mig tid att skriva ner några av dessa tankar. Ska jobba på en fotografering fredag och lördag nästa vecka, och på fredagen kommer jag ha fria händer. Det ska utnyttjas till max. Förhoppningsvis kommer jag ha användning för några av mina "kvällsa planerings planer" och förhoppningsvis kommer det att bli kick ass bra!

Kommentarer
Postat av: HELI

Sjukt taggad!

2012-01-13 @ 23:36:19
URL: http://helipitkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0