lena spiror

God morgon!

Jag tänkte komma med ett litet morgontips om hårborttagning.
Ni som känner mig väl vet att jag har hårfobi för hår som inte sitter på huvudet. Därför rakar jag ofta mina ben. Jag har aldrig förstått tjusningen med rakgele. Det kostar och det luktar konstigt.

Om du någon gång skulle ha slut på rakgel när du ska raka spirorna så funkar det minst llika bra med balsam. Balsamet mjukar upp håret på benen och gör det lättare att raka bort. Dessutom luktar det jätte gott.
Vid regelbunden användning kommer dessutom utväxten på håret kännas mjukare!

               
                  Herbal Essences luktar så gott att man vill smaka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0