min kärlek till färger

Just nu lever jag i ett glädjerus!

Ni vet ju hur mycket jag älskar min 88 ultra shimmer palett. Nu har jag köpt en 120 matte/shimmer palett. Vill att den ska komma hem nu på en gång så jag kan leka lite med den. Jag må ha många ögonskuggor, men det finns alltid någon färg man saknar. Just nu är jag i behov av fler röda nyanser, och det innehåller min nya palett.

           
Jag köpte faktiskt min palett på tredera, så det är lite gambling om färgerna är vad dom utger sig för att vara. Men för 101 kr inklusive frakt är jag villig att testa. Om inte annat lär färgerna bli pigmentstarka med en primer under. Btw fanns även 88 ultra shimmer att köpa på tradera för er som är intresserade.

Kommentarer
Postat av: Hönorna Fröderberg

Nu har vi läst din blogg här ifrån Hököpinge!!

Puss å kram /Hannah & mamma

2012-01-14 @ 21:22:38
Postat av: Anonym

Du måste berätta om den var bra

2012-01-15 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0