modell jakten

Jag är alltid på jakt efter nya modeller. För tillfället har jag några stycken nya ansikten som jag ska jobba med inom en snar framtid, det kommer bli skit kul.

Men det är inte det som har med rubriken att göra. Jag var sådär jätte sugen på att titta på Top Model idag. Men det finns inga avsnitt att titta på på tv3play. Typiskt! Jag älskar annars det programmet eftersom dom gör såna grymt häftiga fotograferingar.

Istället fick det bli Modell Jakten på kanal5play. Jag är väl inte jätte imponerad än. Det känns som att det är lite väl mycket fjäsk för de unga modellerna, men sen har jag ju bara sett ett avsnitt.

Kommentarer
Postat av: liinnn c:

sv; tack,och tack för tipset! :D

2012-01-03 @ 15:18:27
URL: http://linnagnhammar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0