sthlm modevisning

Idag fick jag ett minst sagt trevligt mail angående en modevisning på Ambassadeur i Stockholm. Jag vet inte så mycket mer om det än, men jag håller tummarna för att det ska sluta med något bra. Tillsammans med Linda Hallberg (www.lindahallberg.se) kan det inte bli annat än bra, hon är sååå sjuk grym på att sminka.

Senast jag gjorde en modevisning i den kungliga huvudstaden var på Berns för massa år sedan. Jag verkligen älskar Stockholm. Ibland undrar jag varför jag flyttade hem därifrån. Tur var väl iof det, annars hade jag inte träffat min underbara sambo, jag hade inte rest runt så mycket som jag gjort och jag hade inte haft världens bästa jobb!

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Jag har gått ner i vikt förut med min egen diet. Just nu är jag så less på mat att jag kör nutrilett för att även kickstarta. Efter att jag har klarat fem dagar med enbart naturdiet så kommer jag stegvis börja äta fast föda och följa min speciella diet. Jag tror inte att det kommer vara några problem :)

2012-01-10 @ 11:24:27
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0