nagelprojekt 1.0

God morgon kära ni!
 
Har helgen varit bra? Själv har jag gjort hår och mejk på en jätte mysig brud, samt varit ute i pappas stuga och legat på bryggan i timtal och ätit räkor. Mums!
 
I fredags påbörjade jag och min vän L ett projekt. Ett nagelprojekt! L är en gnagare och därför har hennes naglar blivit så små, vi kallar dom för hjälmar. Projektet går iaf ut på att vi ska få hennes naglar att växa till sig och att L ska sluta gnaga.
 
Vi la på ett ljuslila gellack som gör att naglarna bli mycket hårdare. Enligt L hade hon inte bitit en enda gång under det första dygnet. Nu kommer vi köra på ORLYs gellack under en lång tid framåt och jag återkommer med resultatet allt eftersom tiden går.
 
Spännande va?!!
 
Vänster bild är utan lack och höger med gellack.
 
 

Kommentarer
Postat av: L

Forfarande inte bitit! :))

2012-07-24 @ 08:53:23
Postat av: Anonym

Lycka till med nagelbitningen.

2012-07-28 @ 17:36:59
Postat av: L

Jag o mina naglar behöver din hjälp snarast :)

2012-08-08 @ 09:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0