baby foot

God kväll!
 
Ikväll testar jag Baby Foot! Jag har hört så mycket gott om denna produkt, så jag köpte den för ett par veckor sedan. Jag vet inte om jag läst det, eller om någon sagt det till mig, men man ska visst inte använda Baby Foot när man tränar, och nu när vi har uppehåll ett par veckor från fotbollen så passar jag på.
 
Det är iaf något Japanskt påhitt som gör att huden på fötterna börjar fjälla och fötterna blir lika lena som en barnrumpa.
 
"Baby foot träs på fötterna under 2 timmar – en engångsbehandling. Den börjar sedan verka direkt och efter ungefär en vecka börjar fötterna att ”fjälla” och den döda huden peelas bort av den friktion som inträffar när vi rör oss varje dag. Efter 14 dagar är dina fötter mjuka och lena.

 

Den viktigaste ingrediensen i Baby Foot är fruktsyra, vilken är väldigt mild jämfört med andra syror. Fruktsyran tränger in lagret av döda hudceller och verkar på desmosomes mellan hudlagren, vilket gör den lättare att peela bort. Baby Foot innehåller totalt 17 typer av naturliga extrakt med hög fuktgivande och peelande effekt."

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du måste visa hur det blir sen

2012-06-26 @ 11:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0