Nagellack - den svenska slumpen

God kväll!

Ni som känner mig vet att jag är frälst i fotboll och den närmsta månaden kommer sitta bänkad framför TVn på kvällstid för att följa EM. Därför kan det hända att bloggen kommer bli lite lidande.

Idag var jag nere på stan för att köpa en hårgrej och jag var så klart tvungen att kolla efter nya nagellack. Jag hittade två färger som jag älskade och köpte dom.

Efter ett tag kom jag att tänka på en sak. Jag hade köpt de två svenska färgerna gul och blå. Det måste varit mitt undermedvetna som gjorde att jag köpte den svenska slumpen! Lovely!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2012-06-12 @ 16:27:39
Postat av: vanja

hur målar du så rakt?

2012-06-12 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0