snabb nageldesign

Som bekant så älskar jag nagellack. Jag har alltid massa färg på naglarna. Tyvärr är jag grymt dålig på att komma ihåg att ta bort lacket när det börjat flagna. Ibland kanske det är så att man inte har tillgång till nagellacksremover heller.

Idag var en såndär dag när jag stod på jobbet och insåg att min nagellack såg fruktansvärt ut. Som tur är har jag tillgång till nagellack på jobbet och kunde på ett smidigt sätt fixa till naglarna så jag slapp skämmas.

Jag tänkte visa hur!


Bortflagnat nagellack är ingen höjdare.


Du behöver en makeupsvamp och nagellack. Måla på lite lack på svampen...


Sen duttar du bara lacket på toppen av nageln där lacket trillat bort...
...och vips har du fått en ny design på nageln!

Bus enkelt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oh! Sjukt bra tips, det tackar jag för! :)

2012-06-13 @ 20:36:21
URL: http://happytimes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjusigt!

2012-06-14 @ 09:28:04
Postat av: Anonym

Tjusigt!

2012-06-14 @ 09:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0