det är mycket nu...

God kväll!

Jag är så grymt missnöjd. Min dator valde idag att göra precis det den inte fick göra. Nämligen att krascha. Alla mina vackra bilder är borta och jag vet inte hur jag ska klara mig. Vad ska jag nu visa er för bilder lixom? Jag måste lösa detta på ett eller annat vis.

Idag har iaf varit en händelserik dag. Det började med att JP kom hit och gjorde ett repotage om mitt hem. Därefter tog jag mitt pick och pack och åkte till Rosenlund och GoodPR för ett litet möte. Trevliga Lisa och Ulrica bjöd på fika i sina jättefina lokaler. Efter mötet var det dags för möte med Anna om vårt projekt.

Nu är jag trött!

             

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fasen vad roligt att det går så bra för dig.

2012-03-20 @ 22:44:08
Postat av: Anonym

Det rullar på! Vad roligt!

Du är så duktig!

2012-03-21 @ 13:19:11
Postat av: Fränson

Vad kul! Vad är det för spännande reportage :)? Du får lägga upp det när det kommer ut :)

2012-03-22 @ 14:54:55
URL: http://fransan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0