mitt nya makeup jobb

Hallå?!!
Har jag berättat för er att jag fått ett nytt jobb, eller ja, ett till jobb?

I slutet av april så börjar jag som makeup artist på Sköna Jag här i jönköping. Det kommer bli så sjukt roligt. Jag var och träffade ägaren för ett tag sedan och hon verkade helt klockren. Min uppgift kommer vara (förutom att sälja och mejka) att öka försäljningen och PRa företaget för att få en bredare kundkrets. Jag är grymt taggad och jag har redan massa ideér och tankar på hur det ska gå till.

                    

Kommentarer
Postat av: Linn

Wohoo, kuul! Grattis :D

2012-03-13 @ 11:59:53
Postat av: Fränson

Jag verkar va lite sen i läsningen just nu, fasen vad kul! Grattis!

2012-03-22 @ 14:58:14
URL: http://fransan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0