santa maria

Nu är jag precis hemkommen efter min ansiktsbehandling. Satan i gatan vad ont det gör med portömning.

Dagen till ära hade jag letat mig till en ny salong, nämligen Marias skin clinic (www.skinclinic.se). Och med handen på hjärtat är det den bäste anisktsbehandling jag varit på. Maria var väldigt professionell och trevlig. Det bästa var att man slapp att sitta i ånga innan portämningen började. Istället körde hon någon AHA-kräm, det kändes betydligt lindrigare.

Och vet ni vad bästa läsare? När man gick dit för första gången så fick man gratis frans & brynfärg eller en liten massage. Jag valde frans & brynfärg eftersom jag ändå tänkt göra det nu innan jag pyser på semester. Resultatet blev busbra och jag ä-l-s-k-a-r min nya franfärg!

Som ni hör så är jag grymt nöjd.
Jag ska även testa exuviances foundation som Maria var snäll och skickade med mig hem. Jag får berätta mer om den en annan dag. Nu ska jag bara njuta av att vara helt ren i nyllet!
                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att den inte ligger i Borås. Är det du som gör alla bilderna som ligger uppe här? Grymt isåfall

2012-03-06 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0