dagens makeup - sunrise avenue

Jag hann inte uppdatera innan jobbet idag. Sorry för det.

Nu är jag här iaf. Jag har haft heldag med stylisterna och dom har fått skriva prov bla. Nu ska jag chilledilla lite, kanske sätta mig på balkongen och lapa lite sol (mest pga att alla andra gör det hela tiden och inte inte vill vara sämre). Sen bär det av till jordbrovallen för ett gött fotbollspass.

Idag kör jag åter igen på massa färg. Gult och orange lock. Rosa och lila i globen och turkose och vit under ögat. Vit kalaj på vatten linjen, eyeliner och marcara. Woppa!

Vad föredrar ni? Neutralt eller massa färg?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du pasar i masa färg, speciellt denna årstid! I like it alooooooot :)

2012-05-25 @ 09:04:11
Postat av: Sofia

Grymt snyggt

2012-05-26 @ 12:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0