livet på en pinne

Idag har jag haft en såndär underbart, fantastisk och helt jätte bra söndag!

Jag började dagen med frukost utomhus, följt av balkonghäng i nägra timmar och sen pysslande av mina balkonger. Det städades, kryddor, blommor och tomater planterades om och det blev jätte fint. Sen åkte jag till mitt älskade barndoms hem på vackra rosenlund. Grillning och firande av världens bästa mamma. Gud vad jag älskar att komma hem till Rosenlund. Det är så tyst och det enda som hörs är glada rop från vätterstranden och en och annan båt som åker förbi.

Att sitta på balkongen och blicka ut över de fina villorna, alla grönska och vätterns vackra vatten är sån frid för själen.

Vilket inlägg det blev, det har inget med makeup, skönhet, nagellack eller hår att göra, men ni får gilla läget ikväll! Imorgon ska jag göra en balmakeup på Lina och sen bara sitta på balkongen och njuta av att vädret och livet är så vackert!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bara för härlig

2012-05-27 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0