moroccanoils himmelrike

God kväll kära ni!

Nu har jag precis kommit hem efter en dag på jobbet. Kag hann göra både en provmejk inför ett bröllop samt en konsultation av en bruduppsättning. Det är kul med alla bröllop som hör sommaren till.

I butiken har vi fått in ett helt himmelrike av moroccanoil. Dom är väl mest kända för sina "silicondroppar" som man lägger i längderna av håret och får en grymt fin glans, dessutom luktar det jätte gott. Men det finns även inpackning, spray, schampoo....ja, hela fadderullan. I love it!



Ikväll ska jag hänga på Karlssons salonger och fixa iordning alla goodiebags inför bloggfesten på fredag.
Kul!

Kommentarer
Postat av: n

När får man reda på vinnare av parfym tävlingen?

2012-05-17 @ 10:21:58
Postat av: AM

Får testa det nästa gång jag handlar.

2012-05-17 @ 11:25:07
Postat av: Areyanna

Brudmakeuper är det roligaste tycker jag! Jag har jobbat på makeupstore tidigare där jag la flera sådanna och stylade blivande brudar=)

2012-05-19 @ 13:50:30
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0