Plötsligt händer det

Idag har jag jobbat på Sköna Jag hela dagen. Jag hade tänkt mobilblogga men det har varit full rulle hela dagen.

Det är Jönköpings marknad idag och strålande sol på det, så hela Jönköpings befolkning har varit på stan.

Jag började dagen med en brud makeup, sen har jag stått ute och i butiken och sålt smink i tonvis! Vi hade grymt bra priser på behandlingar så jag slog själv till på två ansiktsbehandlingar, en massage och en manikyr. Sen köpte jag självklart massa smink också. Jag får visa det sen.

Nu till rubriken. Min älskade hightech lighter har varit borta jätte länge. Jag älskar den så eftersom den ger ögonskuggorna sån färg. Och idag när jag skulle plocka upp en ögonskugga ur sin förvaring så låg den bara där! Trotts att jag letat på det stället så många gånger förr. Ja, dom säger ju att "plötsligt händer det"!


Kommentarer
Postat av: Annika

Använder du den som ögonskugga?

2012-05-26 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0