snyggaste brännan på stranden

Gog morgon kära ni!
Ny vecka och nya äventyr!

Jag tänkte ge er ett tips på en väldigt bra produkt om man lätt blir röd i solan och bränner sig. Det är en riktig mirakelprodukt och nu när ni läser dethär så kommer ni tro att det är för bra för att vara sant.

Maxosol heter den iaf och det är några små piller som man käkar tex innan utlandssemester. Det är ett kosttillskott som förbereder huden på solen och minskar risken för solöverkänslighet. Den gör dessutom så du inte börjar fjälla och du behåller på så sätt din bruna färg längre.

En vän till mig tipsade mig om Maxosol. Så när jag åkte till Dominikanska Republiken förra året började jag knapra dessa kosttillskott ett par veckor innan jag åkte. I vanliga fall bränner jag mig väldigt lätt och blir röd och börjar fjälla. Nu kunde jag ligga och sola i två veckor utan att bränna mig en enda gång. Och fjälla...
...det gjorde jag aldrig. Andra bullar var det i Mexico i år, då hade jag glömt käka Maxosol och jag brände mig något så vida pass.

"Kosttillskottet Maxosol är ett utmärkt komplement till solkräm som kan hjälpa dig att uppnå en hälsosam och vacker solbränna utan rodnad och solsveda. Maxosol innehåller bl.a. rikligt med naturligt betakaroten och andra antioxidanter som tillsammans skyddar huden inifrån mot UV-strålningens skadliga effekter. Dessutom ger Maxosol huden en jämnare och hållbarare solbränna."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är bäst!

2012-05-10 @ 23:24:22
Postat av: Alexa

Åh så dom fungerar verkligen bra alltså? Har verkligen varit nyfiken på dom så kanske borde testa..

2012-05-15 @ 02:08:11
URL: http://sexy.se/alexa
Postat av: Frk pyssel

Nämen! Dom där tabletterna är väl typ hur gamla som helst? Har för mig att min mamma åt dem när jag var yngre. Måste testa :-)

2012-05-19 @ 22:00:18
URL: http://www.pastill.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0