vägen till långa fransar

Det har skett ett under!

Långa fransar är ju något som de flesta av oss damer är ute efter, så även jag. Jag har gått runt i tankarna på att göra en fransförlängning nu i vår, men har inte fått tummen ur. På bloggfesten blev vi sponsrade med en fransförlängning av ett företag och det priset vann min kära syster. Jag blev grön av avund och tänkte "att nu ska jag minsann göra min förlängning".

Men igår damp det ner ett litet paket i brevlådan. I paketet låg Lash Food. Det är ett serum som man lägger på fransar och bryn för att de ska växa sig längre och tjockare. Det unika med den här är att den är helt fri från kemikalier och hormoner och istället är uppbyggt på ört- och växtextrakt för att man ska slippa irritationer och andra jobbigheter.

Jag började använda den igårkväll och jag kommer återkomma med resultatet om några veckor.

Heja!

                            

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas det fungerar.=)



Sv. Tack för att jag fick komma.=) Och grattis till en riktigt lyckad fest.

2012-05-23 @ 19:33:09
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låter spännande, vill gärna veta resultatet!

2012-05-23 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0