dagens makeup - skönhet och välbefinnande

God morgon!
 
Idag är jag pigg, riktigt pigg. Gick och la mig super tidigt igår, och det känns verkligen idag. 
 
Dagen kommer gå i "skönhetens och välbefinnandets" tecken. Dagen kommer börja med en massage på Sköna Jag. Jag tränade med en av skolans PT elever i tisdags och kärde sedan fysträning med fotbollslaget på kvällen, och den träningsvärk jag tampats med sen dess vill inte släppa. Så va är då bättre än en massage?
 
Därefter ska jag pinna hem till Emilie. Hon har blivit min försökskanin och jag kommer att öva franspermanent på henne. Mina elever utför den behandlingen på salongen och då tyckte jag att det kunde vara på sin plats att även jag kan utföra en sådan behandling.
 
Sen ska jag till Style By PLUS, där mina elever i stylist11 har kundpass. Hårstyling och spamanikyr står på schemat för min del. Det ska bli så gött att bli ompysslad =)
 
Här kommer dagens makeup, som egentligen är gårdagens makeup.
Färg i massvis blev det. Gul, grön, turkos, blå och lila. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0