makeup för Monki

Idag är jag ledig från jobbet och jag hade massa planer för dagen! Tyvärr kunde jag inte hålla mig ifrån att gå till elevsalongen en sväng och kolla in min fantastiska klass med stylist tvåor som dagen till ära hade sitt första kundpass. Och det var allt en förjd att se tjejerna jobba i den näst intill fullbokade salongen. Var det inte ansiktsrengöring som gjordes så var det spamanikyr, uppsättningar, makeup eller hårvård. Grym klass!
 
Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? Jag älskar mitt jobb! Och igår rodde jag hem ett helt sinnessjukt häftigt praktikjobb till mina elever. Jag längtar efter att få berätta det för dem hur de ska mejka och göra hår på en visning, samt hålla workshops för flera hundratals människor. 
 
Igår blev jag även kontaktad av Monkis huvudkontor om ett makeupjobb för dem. Jag tackade självklart ja! Jag får berätta mer om detta längre fram! Nu är det iaf fokus på morgondagen när jag har en makeup och hårkund!
 
Ganska osammanshängande inlägg kanske.
 
Vad gör ni i helgen?!!
 

Kommentarer
Postat av: Birk

K.F du är grym!

2012-11-19 @ 07:54:48
Postat av: Anonym

shit vad kul. berätta mer!

2012-11-20 @ 15:04:33
Postat av: Anonym

Kul att det hander saker!

2012-11-25 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0