dagar fyllda med smink

Har ni haft en bra helg? 
Det har jag. Jag har bla jobbat i butiken och haft massvis med härliga kunder. Och dessutom gjort en mejk på en trevlig äldre dam.Det är det som är så otroligt kul med Sköna Jag. Att få träffa massa kunder som jag kan hjälpa och dessutom få chansen att mejka tjejer som killar i alla möjliga åldrar. Otroligt lärorikt.
 
Idag har jag haft en go dag i skolan. Mina tjejer har satt igång med ett arbete idag, så jag har hunnit förbereda massavis inför kommande lektioner, samt fixa saker till vår salong i stan. Fredagen den 12 oktober kl 14 är ni välkomna på vår nyinvigning btw. Det får ni inte missa.
 
Jag har tagit ett kort på dagens makeup, men bilden blev otroligt grynig. Det blev iaf ett färgglatt lock och mörk glob. Jag älskar denna mejken!
 
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0