en dag kvar till...

God kväll!
 
Idag har jag ägnat hela dagen åt det sista finliret på salongen inför morgondagens invigning. Det har blivit så förbannat fint att jag nästan blir tårögd. Dagen började med storstädning tillsammans med en stylist trea. Sen har det rullat på. 
 
Jag ska inte skriva så jätte mycket mer om dethär nu, ni börjar säkert tröttna. Efter nästa vecka ska jag försöka hinna börja blogga som vanligt igen, dvs inte massa snickasnack om salongen.
 
Glöm inte att komma på invigningen imorgon kl 14-15.30!
 

Kommentarer
Postat av: Brik

Nice!!!
Synd att jag jobbar då ahde gärna kommit annars! Hoppas att det blir lyckat, jättefint ser det ut aif!
Ses imon, det ser jag fram emot :))
Ps jobba inte ihjäl dig!

2012-10-12 @ 08:57:25
Postat av: Anonym

Här måste jag boka!

2012-10-12 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0