invigning!

Jag har ju helt missat att ge er en offentlig inbjudan till salongens invigning på fredag 12 oktober!
 
Ni är alla grymt välkomna kl 14-15.30 till vår nya salong Style by PLUS. Vi håller till på Östra Storgatan 39! Ni kommer ha chans till grymma små behandlingar till pyttesmå priser. Vi kommer även sälja ut massa proffsiga hårvårdsprodukter, smink och makeupredskap till grymma priser. 
 
Vad sägs om fransfärg, brynfärg och brynplock för 150 spänn? Makeuprådgivning från 100 kr, franspermanent för 170 kr eller hårstyling från 50 kr? Helt bananas!
 
Det hade varit jätte roligt om ni ville dyka upp. Om inte annat så kommer ni kunna boka tider inför framtida behandlingar.
 
                             

Kommentarer
Postat av: Hannah

SÅ kul!!! Synd jag inte kan vara med:(
Lycka till!!

2012-10-10 @ 22:31:07
Postat av: Ann-Marie

Oj! Det ville jag vara med på. Då sitter jag på bussen till Lindköping.

2012-10-11 @ 08:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0