mässa och massa fix

Idag har det varit full rulle. Det är kul när det händer massa saker tycker jag, mindre kul dock att känna att man har massa saker man ligger efter med.
 
Tidig morgon började med att jag infann mig i salongen på stan. Just nu pågår en gymnasiemässa och självklart är vi där med PLUSgymnasiet. Förmiddagen gick åt att göra färgglade makeuper och stora hår på tjejerna i Stylist ettan som senare skulle upp på mässan. Sen bar det av dit även för mig under några timmar. Promota stylist stod på schemat, och det kändes som det gick ganska bra. Till min hjälp hade jag elever från alla stylist årskurser.
 
Jag träffade även på gamla kollegor och "mina tjejer". Dvs de stylisttjejerna som jag hade på min förra skola. Det var kära återseenden, från min sida iaf. 
 
Därefter åkte jag tbx till salongen i stan och fixade massvis. Det är bara 8 dagar kvar till nyinvigningen nu och jag har miljarder grejer att pyssla med. Egentligen hade jag tänkt att jag skulle sluta runt kl tre, men istället blev jag kvar till kl sex. Men oh boy vad fint det börjar bli. 
 
5 rum i centrala Jönköping innehåller vår salong och det kommer bli så otroligt mega bra. Ett rum för makeup, ett för hår, ett för naglar, ett för behandlingar (ansiktsrengöring, frans & bryn färg, franspermanent mm) och ett rum för färg och stilanalys. Dessutom har vi ett samarbete med JNytt som kommer att publicera våra arbeten varja månad. Woop! Woop! 
 
Låter det inte hur bra som helst?
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad läckert det ser ut! Kommer det vara öppet för alla & komma & fixa sig?

2012-10-04 @ 19:12:32
Postat av: am

Vilken fin lokal. Förstår att du har ett spännande och roligt jobb.

2012-10-05 @ 08:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0