FÄRG

Hej fina ni!
 
Jag kom hem från jobbet för en liten stund sedan och nu när jag satte mig ner märker jag att jag är helt slut. Förmodligen beror det på att jag inte kunde sova igår.
Hela dagen har jag iaf tillbringat med stylist10a. Snacka om go klass. Vet ni föresten att vi har en salong nere i centrala Jönköping? Vi kommer göra om lite i salongen, sen blir det nyinvigning och då ska jag minsann bjuda in er!
 
När jag började på Plusgymnasiet fick jag (tillsammans med min nya vapendragare Sara) äran att ändra om lite på stylistlinjen. Något som vi båda var överrens om var att vi ville köpa in ett nytt makeupmärke. Jag har länge varit intresserad av FÄRG och Sara hade goda erfarenheter därifrån så vi köpte in det. Idag när vi öppnade kartongen med alla produkter var vi som barn på julafton. Alla underbart vackra ögonskuggor gjorde mig tårögd. Det ska bli så jäkla kul att jobba med detta märket.
 
Viste ni föresten att Birgitta Lagerholm som är hjärnan bakom FÄRG var min lärare i makeup när jag läste på Makeupstudion? Hon är ägare till skolan också, men det är en annan historia. När jag gick som elev så frågade Birgitta klassen om vilka paletter osv som vi tyckte bäst om. Så vi kan ju säga att det egentligen är jag som är hjärnan bakom FÄRG! Är ni själva sugna på bra produkter av hög kvalitet och med helt grymma pigment och bra priser....då kan ni klicka HÄR!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0