headhunted

God dag! 
 
Idag har jag haft praktiskt makeup prov med mina elever. Jag älskar att styra med praktiska och teoretiska prov. Inte för jag tycker om att plåga eleverna, utan för jag älskar att se att de lärt sig saker som jag lärt dom. De är så duktiga att jag bara vill nypa tjejerna i kinderna och berätta hur bra de är. 
 
Igår blev jag headhuntad av en skola. Hon som mailade mig (antagligen rektorn) hade läst om min i tidningen när JP gjorde ett inredningsrepotage om min lägenhet. Hon hade sedan sparat en artikeln samt gått in på min hemsida. Så nu headhuntingen gick ut på att hon ville att jag skulle undervisa i makeup och hårstyling, samt om shabby chick - hur man inreder och gör om möbler. Jag är taggad!
 
Idag ska jag sätta i fjäder extensions på min vapendragare Sara. Jag har aldrig gjort det tidigare, men det kommer nog gå bra! 
 
Vad tycker ni om fjäder extensions?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du göra sånt? Grymt kul att du börjat blogga igen!

2012-09-27 @ 13:51:29
Postat av: Anonym

Häftigt!

2012-09-28 @ 09:22:30
Postat av: Anonym

Lycka till med nya utmaningar.

2012-09-28 @ 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0