makeup i mängder

God kväll!
Allt bra?!!
 
Jag tillbringar min fredagskväll med att tvätta. Det var kris (ni förstår vad jag menar)!
 
Det känns som alla timmar på dygnet går åt till tankar runt makeup, hår, naglar och hud. Som bekant har jag ju bytt jobb och jobbar numera som stylistlärare på PLUSgymnasiet. När jag började sa chefen "ni får fria händer, ge mig bara ett förslag" ungefär. Och som vi utnyttjat detta. När jag skriver vi, så menar jag mig själv och min vapendragare Sara. 
 
Vi har två salonger att röra oss på, och det känns verkligen som att bollen är i rullning nu. Vi börjar få ordning på båda salongerna och vi har fått väldigt bra respons från både elever och lärare. När jag inte är på salongen och har lektion med några av mina 80 elever så blir det grymt mycket planering. Planering verkar även vara det jag ägnar mig åt på fritiden också. Du ska bli så rolig när allt är klart och vi kan visa världen vad vi åstakommit!
 
Jag blev tillfrågad om att undervisa på Bäckadalsgymnasiet på tisdag, som ett litet gästspel, men jag var tyvärr tvungen att tacka nej. Saknar mina BD tjejer dock, hoppas dom har det bra utan mig.
 
Vad har jag mer pysslat med senaste tiden? Jag har jobbat på Sköna Jag ett par dagar, samt mejkat Erika som skulle gifta sig. Sen blev det hår på henne och hennes tärna. Sen har jag fixat lite naglar. Hmm, that´s it tror jag.
 
Helt osammanhängande blogginlägg, men jag ville iaf visa er att jag fortfarande finns.
 
Ha´t bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erikorna var så fina så!

2012-09-17 @ 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0