Ett litet försök

God dag!

Det var längesen jag bloggade nu och dessförinnan har det varit ganska slappt med uppdateringar. Jag har fått frågan ganska många gånger under de senaste månaderna om varför jag inte bloggar längre. Och när jag fick frågan i helgen igen så tänkte jag till lite.

Jag blir väldigt glad när jag får höra att folk faktiskt läser det jag skriver. Jag visste ju iof att jag hade många fina läsare där ute, men mitt ork har helt enkelt tynat bort. Jag hade flera hundra läsare om dagen, men när det är så få som kommenterar det man skriver så får jag ingen feedback alls och till slut vet jag inte vad jag ska skriva mer. Så kommentera gärna vad ni vill läsa om. Isåfall så kommer jag att göra ett försök till att börja blogga igen.

Vad har då hänt senaste tiden? Det har varit väldigt mycket jobb i skolan. Mina stylistelever har under denna veckan jobbat med deltävlingar inför stylist SM. De är sjukt duktiga och jag blev mäkta imponerad över elevernas sätt att tolka temat på tävlingen, nämligen Sagor. Vi har jobbat mkt med brudmakeup och hår och om ett par veckor tar jag med mig mina duktiga elever och jobbar på bröllopsmässan.

Jag har lite makeup och hårjobb inbokade framöver, men även en visning. Jag är lite töntig, så jag har ju självklart googlat "makeupartist Jönköping" och där kniper jag förstaplatsen av sökningarna. Det känns häftigt!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: A

Vad roligt att du är tillbaka igen!

2013-02-14 @ 09:22:39
Postat av: Louise

Jag tycker bara det är kul o läsa vad du har för dig=) Inga önskemål tyvärr!

2013-02-14 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0