När du vill vara dig själv för en stund

Mina naglar har sett hemska ut ett tag nu. Jag gjorde förlängning för ett par månader sedan och nu är mina naglar sköra och tråkiga. Något som vanligt lack inte reder bot på.

Därför satte jag mig och pillade ihop ett kit med gelenaglar igår. Så nu känner jag mig som mig själv igen!

Jag har ju berättat om mitt gelekit som jag fick av Orly. För er som missat detta så sammanfattar jag lite snabbt: Jag använder mig av ett smartgelkit från Orly. Du lägger på lacken precis som du gör med vanliga nagellack, skillnaden är att du härdar lacket i en uv lampa. Detta gör så att lacket inte flagnar och du får fina naglar i flera veckor.

Perfekt när man ska på semester som jag ska om ett tag.


Kommentarer
Postat av: A

Jag gillar det nagellacket. Fin färg!

2013-02-27 @ 08:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0