styling på bröllopsmässa

Idag kör jag en heldag jobb med mina duktiga stylistelever från Plusgymnasiet på bröllopsmässan i Jönköping. Vi har fått en monter som jag och min grymma kollega Sara stylade under hela lördagen. Vi har byggt upp en salong och eleverna sminkar, stylar hår och fixar naglar på alla blivande brudar och övriga besökare som är på mässan.
 
Vi har även fått dett ärofyllda uppdrager att göra makeup och hår på modellerna i bröllopsvisningen. Jag kommer lägga upp massa, massa bilder så småningom.
 
Jag är så stolt över mina elver!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj, där hade jag velat vara med och kolla. Synd att det blev annat som kom emellan.

2013-02-24 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0