Vishnu-indie photoshoot

God kväll!
Jag tänkte berätta för er om min dag. Den blev inte alls som jag trodde...

Jag började dagen med en stylistlektion. Efter lunch skulle jag åka från vår salong i stan och upp till skolan. Då fick jag ett samtal.

För ett par veckor sedan blev jag tillfrågad om att göra en fotografering som jag tyvärr var tvungen att tacka nej till. Och denna fotografering har jag inte haft en tanke på mer förän fotografen kontaktade mig idag och sa att hennes makeupartist blivit sjuk.

Jag fick ett sånt grymt sug efter detta jobb och lyckades kompa ett par timmar från jobbet och ge mig iväg för att mejka. Bilden skulle vara en tolkning av den indiska guden vishnu (?). Kroppsmålning och indisk makeup. Helt lovely. Jag träffade den härliga modellen Karin, och fotografen Sonya, som jag samarbetat med tidigare, och slutresultatet blev så otroligt bra.

Slutresultatet kommen ni att kunna se som en jätte stor tavla på Juneporten i vår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad häftigt! Ska bli spännande att se affischen.

2013-03-01 @ 08:50:59
Postat av: Anonym

Du måste tala om när tavlan finns på plats.

2013-03-01 @ 08:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0